czwartek, 9 lipca 2015

Narodziny chłopczyka

Dzisiaj chciałabym zaprezentować karteczkę z okazji narodzin chłopczyka, czyli będzie błękitnie ;). W ramach zastępstwa za wciąż nieosiągalny dla mnie trymer zakupiłam sobie ostatnio matę do cięcia w zestawie z nożykiem oraz metalową linijkę i muszę przyznać, że jestem baaardzo zadowolona z funkcjonalności tych oto. A jak wyglądają cięcia? Oto i efekty:


 Kwiaty są oczywiście handmade, płatki z papieru do scrapbookingu lekko pobieliłam farbą akrylową, dodałam warstewkę gazy i środek z mojego ulubionego surowca do kwiatów - filtra do kawy, pręciki i gotowe :). Grafika jak zwykle od Joligg.




Pracę zgłaszam na wyzwanie # 17 na blogu sklepu Craft Style "...w błękitach..."
link TUTAJ


2 komentarze :

  1. Bardzo ładna karteczka. Widzę, że nowe narzędzie w użyciu i spisało się rewelacyjnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka. U mnie też mata i skalpel, działają bezbłędnie od ponad roku. Myślałam o trymerze albo gilotynie ale w sumie po co? :)

    OdpowiedzUsuń