niedziela, 27 grudnia 2015

Poświątecznie - urodzinowo

Witajcie poświątecznie :)
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moim małym sukcesem w scrapowym świecie, gdyż goszczę na łamach Skarbnicy Pomysłów jako Gościnna Projektantka :). 
Dotąd nie miałam okazji, aby opowiadać o swojej pasji, więc dziś nadszedł ten moment, by powiedzieć kilka słów o sobie...
Od zawsze fascynowałam się robótkami ręcznymi, coś kleiłam, malowałam, szyłam... scrapbooking odkryłam jakiś rok temu i od tej pory mój pokój zamienił się w papierową warownię ;). Lubię styl vintage, warstwowe prace, ale również proste formy, ostatnio zaś zafascynowałam się akwarelkami. Jeśli macie ochotę pooglądać moje artystyczne wariacje to zapraszam do obejrzenia innych moich postów, a teraz przedstawiam karteczkę, którą stworzyłam z okazji urodzin Mamie mojego narzeczonego, więc jest kwieciście, perełkowo i delikatnie.




Ze skarbów dostępnych na półkach sklepowych użyłam:

Pozdrawiam wszystkich i życzę Szczęśliwego Nowego Papierowego Roku!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz