sobota, 15 października 2016

Zestaw ślubny w stylu vintage

Cześć 
Dzisiaj mam do zaprezentowania zestaw ślubny złożony z exploding boxa oraz torebki na wino. Zestaw utrzymany w retro klimacie a to dzięki papierom z zestawu RETRO jak we śnie od Galerii Papieru, o którym wspominałam już we wcześniejszym poście. Odrobina patyny oraz szablon różany podkreślają efekt vintage, dodałam także papierową "koronkę" i oto efekty:











Zestaw zgłaszam na wyzwania:

http://blog-helloscrap.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-7-vintage.html 

http://blogscrapandme.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-25-praca-w-stylu-vintage-ale.html 

 http://craftfunsklep.blogspot.ie/2016/09/wyzwanie47-dotkniete-zebem-czasu.html

10 komentarzy :

  1. Przepiękny, delikatny komplecik! Styl retro na daje wszystkim przedmiotom niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz :).

      Usuń
  2. Śliczny komplet, bardzo vintage i bardzo klimatyczny. Miło się na niego patrzy. Dzięki za zabawę z helloscrap.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, bardzo mi miło :). Udział w takich wyzwaniach to dla mnie przyjemność ;).

      Usuń
  3. Świetny komplet. Bardzo mi się podobają kwiatowe kompozycje. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu HelloScrap.pl i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie, prosto, skromnie ale ujmująco! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplet. Delikatny, romantyczny i tak pięknie vintage! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatna i subtelna propozycja ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet! Bardzo podoba mi się samo pudełko i ścianki wewnątrz - nie widziałam jeszcze takiego rozwiązania, jest super!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie-romatycznie! dzięki za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń